Fire Emblem Heroes – Tactics Drills: Grandmaster 12: Bridge of Friendship & Skill Studies 25


Just as I planned. Genny: Oh… Ishtar: Your orders? Hana: Who next? Hana: All right. Effie: Who to crush? Ishtar: Yes. Genny: Sure! Effie: Let’s go. Hana: Okay! Ishtar: Send me. Hana: Who next? Effie: Let’s go. What’s the plan? Marth: Together. Azura: Yes? Marth: Right. Marth: What’s my move? Azura: What can I do? Marth: Together. Marth: Right. Azura: Let’s go. Marth: What’s my move?

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Post navigation

53 thoughts on “Fire Emblem Heroes – Tactics Drills: Grandmaster 12: Bridge of Friendship & Skill Studies 25

  1. Doesn't look like mowing down to me. More like face tanking and hoping for the best lmao. Thanks for always doing these.

  2. I dont trust any bridges! The last bridge I trusted led to some place called terabithia and it was not a great place at the end ;~;

    That and I still haven't gotten a unit from the legendary banner. I am at 16% now -~-

  3. Tactics Drills:

    Grandmaster 12: Bridge of Friendship
    Hana: Can someone see anything?
    Effie: No I don't. Perhaps it's just nothing.
    Genny: Mm… Something's not right. I feel it somewhere far off from the East.
    Ishtar: What do U mea- Your right. 3 of U! Watch your front & sides! They're not gonna take us lightly.

    Skill Studies 25: The Binding Shield
    Azura: Oh dear! I fear this won't end well for us Lord Marth…
    Legendary Marth: No! We'll manage to survive. U'll dance & sing won't U? Then I'll keep away from those fiends Azura & we'll cross them through out of this.
    Azura: I see… I'll provided U with my dance for support.
    Legendary Marth: Thank U. Now… I'll show U my strength as I, The Hero King Marth of Altea!

    Me: There could be a lot of tutorials to manage things to help the Players out the same as always or perhaps on a different occasions anyhow.
    Still, It's good. ☺
    BTW, Good job Pm1! 👍👏😄

  4. When you started the TD I saw your morgan and I kinda wanna build one too and I already have 10 copies of him, but I dont know how I want him to be. (I have access to About every skill ingame)
    Has someone an idea how I can build him? ^^

  5. I hate how this Grandmaster map expects you to believe Ishtar will survive a hit from the LnD axe cavalier. Even on a defensive tile, it sounds pretty wild that she'll survive

  6. Ugggh, I would have had this on my own if I remembered Smite can throw across water. Got to the final turn so many times and couldn't crack it because of that one detail.

  7. Thanks for doing these. I really wish I enjoyed this game mode enough to try and figure these out for myself, but I just find more frustrating and annoying than anything else

  8. Lyrics:
    Fight for my friends
    Fight for my friends
    Fight for my friends
    Fight for my friends
    I Fight for my friends
    HLAAA!
    HLAAA!
    AETHER!
    AETHER!
    A-AETHER!
    AETHER!
    HURRR!
    HURRR!
    Sword clank
    You're open!
    Sword clank
    You're open!
    H-LAH!
    H-LAH!
    Minna Miteite Kure
    Mitete Kure
    You'll
    cuts out

  9. Can someone tell me how long it took to get Azura? I think it's random but I wanna know how long it took you guys :3

  10. Yo I sorta just started the game and a have a few noob questions

    1. If I pull two of the same five star characters what should I do with them?
    2. Is there anything left to do after a unit reaches lvl 40
    😅 Please help a dude out🍖

  11. Thanks Phoenixmaster your guide are always surprising me and I appreciate every single video you make . Anyway thanks again oh and also looking forward to more theme battles.

  12. Came to say that this Grandmaster one was the first one I figured out on my own, without the guide. Still at 100% for the Skill Studies doing on my own. There's really the one way to do it, and glad I found it on trial and error.

  13. WTF. I just followed this move for move and then the manakete at the end killed Effie lmao

    Edit: did it exactly the same and she survived with 2hp that time. WTF.

  14. How the fuck is a non Pheonixmaster1 player meant to figure this out. It's as if fire emblem games take skill or something.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *